شمع و معجزاتش

آییین ها و مراسم های شمع سوزی در فصل پاییز

آیا می دانستید در فصل پاییز سنت ها و آیین هایی وجود دارند که با استفاده از شمع می توانید طبق نیاز خود این آیین ها را اجرا کنید؟ 
در این مقاله با ما همراه باشید که چند نمونه از سنت های معروف فصل پاییز را توضیح دهیم. 
 
۱_سنت روز سمحین(samhin): که در روز ۳۱ اکتبر است و جشنواره ای برای رویارویی و غلبه بر ترس هاس ست. سمحین که در دنیای مدرن با نام هالووین شناخته می شود، زمانی برای استقبال از ارواح در خانه و همچنین غلبه بر ترس هاست که این مراسم از غروب خورشید ۳۱ اکتبر به مدت ۳ روز اجرا می شود. و به روز همه ی مقدسات دنیا معروف است. 
افراد در این ۳ روز می توانند با استفاده از انرژی شمع و آتش پاکسازی انجام دهند، این شمع سوزی ها برای بیرون راندن انرژی های بد و سنگین که در اطراف ما کمین کرده اند و همچنین می توان برای روشنایی خانه و عشق و صمیمیت بین اعضای خانواده به کار برد. از آنجایی که ترس از ناشناخته ها همیشه وجود دارد این جشنواره تشریفاتی برای محافظت، غلبه بر ترس، از بین بردن انرژی های بد قدیمی برای ارائه دارد. همچنین برای نشان دادن روند طبیعی بین یک مرحله از زندگی به مرحله ی بعدی به همراه دارد. 
انرژی این مراسم و پاکسازی تا انقلاب نیمه ی زمستان یعنی تا روز ۲۱ دسامبر ادامه دارد، ولی برای انجام این مراسم محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید هرزمان که نیاز داشتید با استفاده از شمع های رنگی مراسم های محافظتی را انجام دهید. 
شمع های این مراسم بهتر است به رنگ: مشکی، آبی، بنفش برای رها کردن ترس و نارنجی برای لذت و جاودانگی که در این زمان وعده داده شده است استفاده کنید. 
۲_آیین لاماس(Lamass): 
این آیین برای تشریفات مربوط به عدالت، حقوق، قرارداد، امور تجاری، تعهدات و مشارکت از همه نوع است. انرژی این آیین تا ۲۲ سپتامبر باقی می‌ماند. اما برای انجام این مراسم نیز محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید مراسم شمع عدالت را با استفاده از شمع های رنگی انجام دهید، برای (لاماس) از شمع های نارنجی تیره و زرد استفاده کنید تا منعکس کننده ی آمدن پاییز و همچنین از رنگ بنفش برای اجرای عدالت استفاده کنید. 
 
*آیین شمع لاماس برای عدالت*: 
این مراسم باید تا پایان در سکوت انجام شود، یک شمع بنفش بردارید و اطراف جاشمعی را با هر گیاهی که در دسترس دارید به صورت خوشه ای بپوشانید، سپس یک سینی نسوز زیر شمع خود قرار دهید، شمع ها را روشن کنید و روی موضوعی که به خاطر آن خواستار عدالت هستید یا موضوعی که در آن با شما ناعادلانه رفتار شده است تمرکز کنید، به شعله ی شمع خیره شوید و ذهن خود را خالی کنید و خواستار عدالت برای موضوعی که نیت کرده اید باشید، تصور کنید که عدالت برقرار شده و نتیجه همانی شده که همیشه می خواستید. سپس شمع را فوت کنید و این جمله ی تاکیدی را ۳ بار تکرار کنید: "بگذار عدالت اجرا شود من به پرونده ام استراحت می دهم" 
حتی الامکان یک شبانه روز از فکر کردن و یا اقدام کردن در مورد آن موضوع بپرهیزید آنگاه متوجه می شوید که دیدگاه تازه ای پیدا کرده اید.

انواع محصولات شمع ایمپریال

در مدل ها و رنگ های متفاوت

شمع ها را در اطراف آتشدان یا شومینه قرار دهید تا فضایی گرم و دلپذیر ایجاد کنید.
شمع ها را در فضای باز به عنوان بخشی از دکوراسیون جشن ها و مراسم استفاده کنید.
با استفاده از شمع ها می توانید فضایی گرم، دلپذیر و آرامش بخش در فضای باز ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *