سوالات متداول

از جمله سوالات پر تکراری که ممکن است هنگام خرید برای مشتریان عزیز مطرح شود عبارت است از:

1.ارسال سفارش های مشتریان به چه صورت است؟

تمامی سفارشات از طریق شرکت پست ایران و به صورت پست پیشتاز ارسال می شوند که سریع و مطمئن است.

2. امکان ارسال با پیک موتوری وجود دارد؟

برای مشتریانی که ساکن تهران هستن ارسال با پیک موتوری هم امکان پذیر است. به این صورت که هنگام ثبت سفارش در قسمت تکمیل اطلاعات پس از انتخاب شهر و استان تهران برای مقصد گزینه پیک موتوری فعال می شود. سپس در قسمت حمل و نقل باید روش ارسال رو از ارسال پست به ارسال با پیک موتوری تغییر دهید.

3.هزینه ارسال با پیک موتوری چه قدر است؟

هزینه ارسال با پیک بستگی به زمان ارسال و مقصد مسافت دارد که این هزینه به عهده مشتری است. هزینه ارسال با پیک روز ارسال به مشتری اطلاع داده می شود.

4.هزینه ارسال با پست چقدر است ؟

در صورت که که مبلغ سفارش از 200 هزار توان بالاتر باشد، ارسال سفارش از طریق پست پیشتاز رایگان است. و در صورتی که سفارش از 200 هزارتومان کمتر باشد هزینه ارسال برای هر محصول متفاوت است. هزینه ارسال با پست در صفحه تکمیل اطلاعات سفارش قابل روئیت است.

5.چه مقدار زمان میبرد تا سفارش ارسال شود و به مقصد برسد؟

زمان ارسال هرکدام از محصولات شمع ایمپریال متفاوت است و در صفحه مربوط به هر محصول زمان ارسال نوشته شده است.
تمامی زمان های ارسال نوشته شده در صفحه هر محصول تقریبی است و امکان دارد 1 یا 2 روز دیر تر یا زود تر به مقصد برسد.
دقت داشته باشین که زمان ارسال نوشته شده برای هر محصول برحسب روز کاری محاسبه می شود و در روز های تعطیل ارسال صورت نگرفته و در نتچیه در تعداد روز های نوشته شده حسایب نمی شود.
به طور مثال زمان ارسال شمع قلمی اگر 5 روز کاری باشد و  شما سفارشتان را 5شنبه بعد از ظهر ثبت کنید جمعه شامل 5 روز اعلام شده نمیشود و باید 5 روز را از شنبه محاسبه کنید.
دقت داشته باشین که سفارشی که ثبت می کنید پس از 1روز کاری در تولیدی شمع ایمپریال ثبت شده و در صف آماده سازی و ارسال قرار میگیرد.
درنتیجه سفارشی که 5 شنبه ثبت می شود در روز شنبه به صف آماده سازی و ارسال اضافه می شود.

6. چگونه سفارش خود را پیگیری کنیم ؟

2روز پس از اینکه سفارشتون رو ثبت کردین از طریق دایرکت اینستاگرام یا واتساپ سایت پیام درخواست ارسال کنید تا کد مرسوله پستی برایتان ارسال شود.
سپس وارد حساب کاربری خود در سایت شده و در قسمت سفارشات من روی پیگیری سفارش کلیک کرده و کد را وارد کنید.
با توجه به این که 2روش ( دایرکت ایستاگرام و سایت) برای ثبت سفارشات موجود است، اگر سفارش خود را از طریق سایت ثبت کرده اید برای پیگیری به واتس آپ سایت پیام دهید و اگر از طریق دایرکت اینستاگرام سفارش ثبت شده از همان دایرکت پیگیری فرمایید.
سفارشاتی که روش حمل و نقل آن ها پیک موتوری است نیاز به پیگیری ندارند و پس از آماده سازی از شمع ایمپریال با مشتری تماس گرفته می شود.