عود و شمع

بیشتر مشتاقان مراسم شمع سوزی بر این باورند که سوزاندن عود همراه با شمع نه تنها به تمرکز افراد برای تحقق خواسته ها و آرزوها می افزاید بلکه از صرف انرژی های اضافی جلوگیری می کند. در این مقاله می پردازیم به تاثیر چشمگیر روشن کردن عود به همراه شمع
استادان معنویت بر این باورند که دود حاصل از روشن شدن عود دعای فرد را همزمان به سمت بالا هدایت میکند و همچنین رایحه ی عود، فرشتگان و ارواح نورانی را برای برآورده شدن آرزوهای شما فرا می خوانند. 
عود اصل در واقع از چوب یا همان چوب صندل و سایر چوب ها و رزین های معطر ساخته شده است. توصیه ی ما به شما این است که از عودهای دست ساز و غیر صنعتی استفاده کنید زیرا ترکیب مواد طبیعی و ارگانیک مثل شمع موم زنبور عسل و عود چوب صندل دارای ارتعاشات بسیار بالا و قدرتمندی ست. با این حال امروزه بسیاری از عودهای تجاری با کیفیت خوب در بازار وجود دارد و همچنین انواع مختلفی مثل: مخروطی، چوبی، و پودری عرضه می شود که یکی به اندازه ی دیگری موثر است. 
اگرچه نوع پودری آن محبوب ترین نوع است، محبوبیت آن بر این واقعیت استوار است که دو یا سه نوع از عودهای پودری را می توان به راحتی باهم مخلوط کرد. از طرف دیگر زمانیکه چندین عنصر برای یک هدف خاص استفاده می شود تاثیر آن به مراتب بیشتر است. 
بخاطر داشته باشید اگر عود را برای یک نیت خاص روشن می کنید آن را در مرکز قرار دهید. برای مثال: اگر به نیت افزایش قدرت می خواهید اقدام کنید ابتدا شمع سفید را در سمت راست خود و عود را در وسط محراب یا میز قرار دهید. 
در اینجا منظور از محراب سکویی ست که برای مراسم مذهبی یا جذب استفاده می شود. لازم نیست دنبال جای عجیب و غریبی برای شمع سوزی بگردید یا وسیله ای برای این کار خریداری کنید، هر سطح مستحکم، صاف مثل میز، پیشخوان یا حتی یک تخته ی پهن قابل استفاده است. اما در نظر داشته باشید که این سطح صاف متغیر نباشد و نخواهید دائما آن را جا به جا کنید. توصیه می شود که محراب باید در مکانی ساکت و دور از مسیر رفت و آمد انتخاب شود همچنین کسانی که معتقد به مراسم شمع سوزی هستند در می یابند که در بیشتر مواقع از محراب برای یک هدف خاص استفاده می کنند و قطع کار برای جا به جایی محل محراب ناخوشایند خواهد بود

انواع محصولات شمع ایمپریال

در مدل ها و رنگ های متفاوت

شمع ها را در اطراف آتشدان یا شومینه قرار دهید تا فضایی گرم و دلپذیر ایجاد کنید.
شمع ها را در فضای باز به عنوان بخشی از دکوراسیون جشن ها و مراسم استفاده کنید.
با استفاده از شمع ها می توانید فضایی گرم، دلپذیر و آرامش بخش در فضای باز ایجاد کنید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟